små människor

Jag försöker att vara mig själv i bloggen för att jag inte vill bli sedd för något som jag inte är därför orkar jag inte alltid se ut på ett visst sett när jag tar bilder eller vara sminkad eller fixa håret osv. Ni som tycker att jag ser liten ut och undrar hur gammal jag är: Jag är 15 och det vet ni nog redan.. jag försöker inte se äldre ut än vad jag är, jag ser inte så gammal ut när jag är osminkad, nyduschad osv. Så om ni inte trivs med hur jag ser ut så behöver ni inte läsa heller? Ingen tvingar er?

Och bilderna på mig och Mirabelle som jag la ut för att hon fyllde år som ett grattis till henne skulle vara lite roligt. Dom där bilderna är inte precis nya, vi är kanske 13 år och va små fjortisar på den tiden så förstår faktiskt inte varför ni ens orkar lägga ner tid på en sån sak?

En sista sak.. om jag ser ut som en kille så är det samma sak där, låt mig! Kan ni ju gärna få fundera på iförsig ;)
Och ni ska veta att jag verkligen inte tar åt mig av det här. Och nu kanske ni tänker "varför sitter hon då och skriver en "bibel" om det"? Jo för att jag bara har lust att förklara för er att om det inte duger så kan ni gå och klaga på något viktigare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte tar åt dig så skulle du inte skriva "en bibel" om det.

2011-03-24 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0