Packar med beslutsångest!

Packar för fullt inför Gotland i morgon! Tyvär hinner jag inte hem till söndag då vi egentligen ska till min farbror som fyller år men jaja! Annars är jag så sjukt ivrig och det ska bli grymt! Tror vi kommer ha skitkul och vi ska bara mysa, ha kul och bara va helt enkelt! En hel helg med brudarna på gotland är inte illa (och resten av klassen så klart) ;) heheh

Problemet med mig och packning är att jag vet att jag ångrar mig om jag råkar glömma något plagg eller inte tar med mig det för jag känner att jag redan har tillräckligt många tjocktröjor med mig t.ex. Så det blir alltid lite mer än nödvändigt men enligt mig så är det ju du själv som får släpa på det så det är ju upp till en själv så klart! ;)

Inte allt än så länge heller... heheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0